06 березня 2017

Натхнення до Завдання "З-в-рядок: ДЕРЕВО"

Усім привіт! Сьогодні вас чекає додаткова порція натхнення до нашого 
Поспішіть взяти участь, адже окрім натхнення вас чекають дуже класні призи!!!

Для цього завдання мені захотілось використати дерево як основу і тоді я згадала про цю неймовірно красиву заготовочку, яка чекала свого часу. І я її вирішила задекорувати, щоб вона тішила мене у моїй майстерні.
Тому я наробила кучку квітів, які розфарбовувала аква-чорнилами від Фабрики декору. Звідти і хрустальний топінг, що місцями покриває кліточку.
А неймовірно красивий чіпборд від Scrap Box  додав такої легкості і довершив квіткову композицію.

Мій рядочок Дерево-квіти-мереживо


Didideira
Неймовірно надихаюче завдання! а зробити до нього я вирішила квіткову листівочку.
Одного часу я просто скуповувала папір з дерев'яним візерунком, не зовсім розумію чому, але мені він дуже подобався, зараз я залюбки використаю його у своїх роботах, мені подобається, що з ним роботи виглядають більш природніми)
Мій рядочок: дерево-квіти-бризки-гудзик





Сподіваємося, що надихнули вас на творчість і будемо раді бачити будь-яку вашу роботу! Натхення вам та любові! 

Немає коментарів:

Дописати коментар