01 жовтня 2016

Натхнення від Флокси (Марини) та ScrapBox

Привіт усім! ♥
Сьогодні надихатиму вас я, Флокса (Марина) та чіпборди від ScrapBox .
Для створення  альбому, в якості декору, я обрала чіпборди від ScrapBox і не пожалкувала. До весільної тематики чудово підходять чіпборди у вигляді серддечок, гілочок, ключиків, віконець, бордюрів та рамочок. Асортимент чудовий!




Чіпборди для цього весільного альбому я ембосила золотою пудрую, покривала глоссі в кілька шарів для створення ефекту скляного покритя, посипала глітером (попередньо покривши чіпик глоссі). А можна й просто їх залишити в первинному вигляді. Експерементувала по повній! І кожного разу чіпборди виглядали по новому.
Роздивимось поближче?
Новинка - 3Д чіпборди! Я в захваті від них, якщо чесно. Вони набаго тонші від звичайних чіпіків, мають глянцеву поверхню, складаються з двох елементів, декорувати можна одну з частин, або й обидві. Неймовірний ефект!
Я заембошувала верхню частину золотою пудрою. Сердечко стало об*ємним, виразним і святковим. І місце такій красі, звичайно, на обкладинці альбому.










Використані матеріали:

   






Бажаю вам натхнення і додаткої години в добі для творчості ♥

Немає коментарів:

Дописати коментар